Amicii, meciul si arta

Untitled-1

Hai România

Du-te mă tu la meci, la România

Dar de ce să nu mergem la meci?

Mă, da’ ce e cu tricoul ăla pe tine?

Ăsta? Îl port în galerie

Păi și ce ai scris mă pe el “ Hai ai noștrii”? și mai jos ai pus o mașină. Autobuzul 101, hai că ești tare

 Păi ai noștrii sunt ai noștrii, România tată, iar autobuzul e mijlocul meu de transport zilnic, ce nu înțelegi, că acolo în el îmi fac și biletele la pariuri

Și ce câștigi la afacerea asta?

 Câștig 3 milioane și bag 5 lei, hehe

Nu de asta zic, ce câștigi că faci reclamă la autobuzul regiei de transport?

 E mai cool, păi cine mai are tricou personalizat cu autobuzul?

Ia composteaza tu 2 bilete în autobuzul tău că merg la meci, nu vroiam să merg , dar m-ai convins să merg.

 Bine dar eu merg cu nașul

L-ai invitat și pe nași-tu la meci?

 Dacă vine bine, dacă nu stăm liniștiți până în stația unde coborâm

Am înțeles, în cazul asta eu zic să mergem cu mașina mea

 Hai ce mai stăm

Stai să scot cheile de la mașină, ia uite îți plac?

 Super, dar ce-i cu suvenirul ăla? de ce ai agățat de breloc și: o mică oglinjoară, un ruj,uite și un creion de ochi?

Ca să nu mai stau după gagică-mea 2 ore în baie să se fardeze, când vreau să plec repede pe undeva cu ea

 Aaa, și de ce numărul de la mașina ta este “Ana”?

Ca să se bucure și ea că e și mașina ei, în talon eu sunt trecut

 E frumoasă, îmi place, dar de ce roșie? 

Cum de ce? Păi cu ce echipă țin eu?

 A, e roșie că ești dinamovist și cu părul alb din cap se înțelege

De la ea am început să țin cu echipa asta

 Am înțeles, e clar, tu ești găina și ea este cocoșul

Urcă în mașină și nu mai comenta aiurea, pierdem meciul.

 Să oprim 5 minute la o casă de pariuri că vreau să pariez un bilet

Îți dau și eu 2 lei să pui pe România

 Bine, o să pun pe România că pierde

Nu mă, pune că câștiga, ia uite ce tricou îmi pun pe mine la meci

 Frumos îmi place, e prietena ta?

Da, nu aveam ce să pun alceva

 Trebuia să pui echipa noastră pe tricou, păi noi cu cine ținem?

Ea e România mea, bine că la origine e bulgăroaică, mă-sa e măritată cu un român, marinar, pe ea a făcut-o culmea, tot cu un bulgar, unul care închiria bărci în Herăstrău, da bine că copilul a rămas ca fiind al marinarului

 Hai că am ajuns, uite și un magazin cu produse tradiționale românești, dar nu intrăm că n-avem timp, poate când ieșim. Dă-mi și mie telefonul tău că e mai bun să ne facem un selfie.

Bine, eu pun poza pe facebook

 Asta e adresa ta?

Da

 Și de ce ai numai poze cu prietena ta?  

Că e geloasă

 Dar la ea de ce sunt poze cu fostul ei prieten?

Ca să-i dovedesc că eu nu sunt gelos

 Hai lasă telefonul că începe meciul

Nici nu a început bine meciul, că avem 1-0, hai România

 Du-te și personalizează-ți o cană cât încă e scorul ăsta, că după ce ia bătaie poți să scapi și cana de nervi și s-o spargi că eu tot o să-ți dau să-ți personalizezi altceva din banii care mi i-ai dat să-i pariez. 

Bine hai să ne personalizam scorul cu un design modern și să ne ușchim acasă.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016.

About Marinel


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

anacronietzsche ~ fara semne ~

haihui printre cioburi de gand