La magazinul de cani

Bună ziua, aici e magazinul de căni?

Aici

 O cană, vă rog

Cu lapte?

 Nu domnule, o cană simplă, da ce-i aici cafenea?

Nu e o cafenea, dar ai dat comanda ca la cafenea și te-ai mai și suit pe scaun

 Păi scaunul nu e pentru așezat domnule?Dați-mi vă rog o cană că vreau să beau cafeau la birou

Păi vedeți, nu v-am zis eu să vă dau o cană cu cafea, dar n-ați vrut?

Normal că n-am vrut pentru că trebuie să ajung la serviciu și dup’aia să savurez cafeaua

Am înțeles și doriți o cană mai mare sau mai mică?

Mai mare, normal că mai mare, că doar n-o să beau cafeaua în cană mică

Atunci să vă dau o galeată

Hai domnule mai faci și mișto, dă-mi cana aia galbenă de acolo

Nu pot să v-o dau pe aceea, că e a mea

Și ce domnule dacă e a ta, nu e de vânzare?

Este cum să nu, stați să beau cafeaua din ea și v-o dau

E așa n-o mai vreau, dă-mi alta  

Da sucit mai sunteți, m-ați făcut să beau și cafeaua repede, acuma trebuie să-mi fac alta, numai un pic

Unde pleci domnule?

Să-mi pun cafea în cană, nu v-am zis?

Haideți mai repede, vă rog că mă grăbesc

Gata, s-o lăsăm să se răcească, spuneți acum ce cană să vă dau?

Dați-mi o cană cu floricele

Floricele numai la film

Nu vreau floricele domnule, ci cana aceea cu flori pe ea, ce n-o vezi

Am văzut-o. Cum să vă dau o cană pentru femei ? ia și mata una originală de bărbați

Bine dă-mi-o pe aia cu ceai

Nici pe aia nu pot să v-o dau că nu servim ceai

Atunci dă-mi-o pe aia cu pisică pe ea, dar nici pe aia nu poți să mi-o dai că n-ai pisică

Exact

Domnule dumneata ești pus aici să vinzi căni, nu-mi vinzi și desenele de pe ele

Foarte adevărat, numai că magazinul nostru se gândește și la ce gândește, nu-i așa? clientul, și atunci îi oferim pe lângă cană și un mic cadou cu imaginea de pe cană, numai că acum nu mai avem pisici, doar dacă vreți să v-o dau pe colega mea, care se poartă ca o pisică?

Lasă asta domnule, dă-mi atunci o cană, aaa, uite aia pe care scrie “love”

Poftiți vă rog, în cazul ăsta cadoul este un sărut, dați-vă mai aproape

Lasă-mă domnule că n-o mai iau, pentru că nu am prietenă, dă-mi una handmade cu păsări, s-o pun în colivie că mi-a zburat papagalul și vreau s-o pun în locul lui

Cum să pui domnule cana în colivie păi nu e și ea un suflet, chiar așa, mai bine v-o dau pe aia cu “Cenusăreasa”, primiți ca bonus un pantof de damă

Și ce să fac cu un pantof? dă-mi-i pe amândoi

Cum să vi-i dau pe amândoi dacă ea și-a pierdut doar unul?

Mă iubeste…nu mă iubește

Cine să te iubească domnule, că dacă adineauri ai zis că nu ai prietenă?

Cana, domnule, e cana aia din raft de la dumneata, cu “Mă iubeste…nu mă iubeste”, nu știi ce ai la raft?

Atunci vă dau 3, una s-o dați în dreapta gândind dacă vă iubește, una s-o dați în stânga, gândind dacă nu vă iubește, și a treia s-o lăsați pe mijloc, asta cu dacă vă înșeală

Dacă mă înșală n-o mai iau, dă-mi-o tot pe aia galbenă a dumitale

Poftiți, vă rog, am spălat-o, e în regulă

Și cadoul pentru ea

Singura cană fără cadou este cana mea

Păi cum așa?

Fiindcă, această cană este cadoul de la altă cană pe care am vândut-o mai devreme, o zi bună, la revedere

cana-cenusareasa-Dvgkz

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

About Marinel


Lasă un răspuns

La Gigel

La râma tăvălită

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

anacronietzsche ~ fara semne ~

haihui printre cioburi de gand

