Parfum pentru Margareta

Dragă Margareta, să știi că diseară împlinim 10 ani de  căsnicie, vino repede acasă că am o surpriză pentru tine. Eu merg în oraș după cadouri. Te pup, al tău semnat cu dragoste, Marcelino

 

 Ce i-ai luat lu Margareta? Trebuie s-o cucerești,nu să stai așa ca bibeloul, scoate pieptu în față, ascunde burta și fii atent la mine

a…..

 Lasă, lasă, nu mai zice nimic, că și așa tot cu măta stai în casă, și nu are cine să te învețe, îndreaptă sprâncenele

Gata Gogule, le-am îndreptat

 Ia revista aia și deschide la pagina cu Parfum Mad Potion

Gata

 O să inventăm un parfum, așa, ia un pahar de vin roșu și dă-l pe gât, 

Nu mai pot să stau Gogule trebuie să plec s-o iau pe Margareta de la servici

 Las-o mă că vine și singură, mă, eu te învăț s-o cuceresti nu s-o iei de la muncă

Ce-mi trebuie Gogule s-o cuceresc că sunt însurat cu ea de 10 ani

 Mai dacă ți-o ia altul, ia zi, îți convine?

Cum să-mi convină așa ceva?

 Păi vezi, ia și pune mai departe niște vodcă

Așa, dar am cam amețit, tot pe gât l-am dat

 Nu pe gâtul tău Marcelino, pe gâtul sticlei unde preparăm parfumul, lasă așa deocamdată, rade o lămâie 

Am ras-o de pe listă că nu am

 Pune esență de rom atunci, da nu multă că o să miroasă a gogoși

Margaretei nu-i plac gogoșile

 Băi tămâie, pune niște tămâie

De ce Gogule cine a murit?

 Băi dacă nu faci ce-ți spun n-o să mai fie nevoie s-o iei pe Margareta de la servici că o ia altul

Bine, atunci fac ce-mi spui

 Bun, atunci, mandarine ai?

Doar aromă de mandarine din sucul de pe masă

 Ce ai în glastra aia trandafiri? bagă și câteva petale

Sunt artificiale, Gogule

 Mă gestu’ contează. Bagă mare, vodcă mai e?

Tocmai am umplut paharele

 Nu mie, în rețeta de parfum

Este și acolo

 Așa acum amestecă bine, dă-te cu parfum și du-te s-o iei pe Margareta

Am plecat, să trăiești Gogule

coty_proba-superblog-parfum-katy-perrys-mad-potion1

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

About Marinel


Lasă un răspuns

La Gigel

La râma tăvălită

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

anacronietzsche ~ fara semne ~

haihui printre cioburi de gand

