Audit din strainatate

Domnu Nelu – Patron la echipă de fotbal, acum anchetat pentru evaziune fiscală

 Nea Săndel – Președinte de club și responsabil cu administrarea stadionului și a clădirilor clubului de fotbal

Domnu Nelu fiind în celula închisorii își sună sluga, adică pe Nea Săndel în legătură cu consumul de energie electrică de la stadion și clădirile aferente, în vederea efectuării unui certificat energetic ieftin. Nea Săndel, un pic machit și cu chef de caterincă răspunde șefului la telefon. 

Alo, clubul de fotbal Bambilică, aaa dumneavoastră sunteți, patroane, să trăiți, nu v-am recunoscut de când m-am ajuns, adică de când am ajuns la birou,da. Când veniți? Nu, nu s-a întâmplat nimic, v-am întrebat așa din curiozitate, da aici e bine, toate bune și la locul lor, ce să mai fie la birou, a cum stăm cu consumul? zero avem consumul de curent, e al 7-lea zero din coadă, păi cum așa? Mizilic domn patron, ce să mai cumpărăm? dar ce avem bani? Am pus aer condiționat în clădire că nu era, cum a rămas cu parcarea? Cum să rămână, am terminat-o, normal , pe senzori, nebuneli, lift, păi nu era că mata veneai cu bicicleta, dacă se învârte contoarul? așa de zici că stă,tot ăia pe care îi știi, adică eu și cu secretara cine altcineva, a , stai că am mai angajat 2 femei de servici, cu tot cu mașini de curățenie cu tot, că nu erau,da, și firmă de pază cu camere video, în rest mai nimic, ce e cu luminile alea de le vezi mata de la depărtare? a păi sunt luminile de pe stadion, cum, păi nu erau că noi jucam numai ziua fotbal, da, dar acuma jucăm și noaptea, ce să consume că avem un singur bec, un bec ori 100, au venit, da avem, expertul în termografie, da cum să nu, e galben pai, se rezolvă cum să nu, să închiriem magazinul clubului, ete pentru ce să mai pierdem vremea, l-am vândut, da cum să nu, și am făcut un mall, cum pentru cine? Pentru doamna Zuzica, să nu-și mai rupă tocurile până la mall-ul din oraș, e bine și ea, cum să nu, unde este ea acum? e la spital, cum ce face la spital, a, păi nu știați, naște , o să aveți un băiețel, păi știu că nu a-ți mai făcut dragoste cu ea de 1 an, că și eu i-am zis să nu nască fără acordul dumneavoastră, dar ea a zis ca să vă facă o surpriză,ce mai face tata socru? e bine, a o mică zgârietură a căpătat aseară, când l-am adus de la spital, ce să fie, s-a jucat ping pong cu pompieru și în pauză a întors placa de mdf la mașina router CNC și s-a prins un pic în freză, de unde avem noi router CNC? De pe olx, o să le vând, normal cu tot cu aparatul laser, strung, mașina de găurit, aparatele de sudat. De unde avem noi atâtea? Păi coana Zuzica a vrut să-i facem o oglindă și am comandat toate astea,ce mai e pe la televizor? păi nu pot să-l aprind că ne-au tăiat curentul, cum așa, e pană de curent în zonă ce să fie , să iau banii ăia din diplomat și să chem băieții să facă certificat de performanță energetică ca să renovăm tot, am înțeles, a, nu v-a căutat nimeni, în afară de garda financiară, interpolul și anaf-ul, bine, patroane, vă urez multă sănătate și să reveniți cât mai grabnic, da cu carduri cu tot, alea din băncile din străinătate. Să trăiți!

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

About Marinel


Lasă un răspuns

La Gigel

La râma tăvălită

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

anacronietzsche ~ fara semne ~

haihui printre cioburi de gand

